Care este iaurtul care te poate ajuta să scazi în greutate

Luarea de suplimente sau consumul de iaurt care include una din cele două tulpini noi de probiotice poate ajuta la reducerea grăsimii corporale cu până la 4%, chiar dacă nu vă schimbați dieta sau exercițiul fizic.

Aceasta este concluzia unui nou studiu realizat de Universitatea din Manitoba, care a constatat că persoanele care au mâncat iaurt conținând două tulpini noi de probiotice (care nu au fost încă găsite în produse comerciale) au experimentat în fiecare zi o creștere a metabolismului și o scădere a grăsimii corporale de până la 4 la sută într-o perioadă de șase săptămâni remarcabile.

Mai mult, cea mai mare parte a greutății pierdute a fost grăsimea burții, ceea ce este mai dăunător pentru sănătatea inimii decât alte forme de grăsime corporală. Cum pot produce bacteriile sănătoase la o pierdere atât de rapidă și semnificativă în greutate?

Cercetătorul Peter Jones explică faptul că aceste tulpini de probiotice blochează sărurile biliare, care ajută intestinele să absoarbă grăsimile din alimente. “Fără concentrații adecvate de sare biliară, grăsimile care altfel ar fi absorbite în organism sunt excretate”, spune el. Nu puteți găsi aceste tulpini în alimentele prezente pe piață, dar nu este surprinzător că mai multe companii lucrează pentru a crea un supliment care să le conțină.

Tatuaj nou? Nu merge la înot!

După ce un bărbat cu un tatuaj nou a murit la înot, experții în îngrijirea pielii îi îndeamnă pe oameni să evite apa dacă au un nou tatuaj sau o rană deschisă.

Incidentul a adus o nouă atenție nevoii de a respecta recomandările medicale pentru a evita înotul timp de câteva săptămâni după un nou tatuaj.

Dermatologii spun că astfel de cazuri fatale sunt rare, dar cu atât de mulți oameni care își fac tatuaje – aproape 3 din 10 – este important să respecți recomandările.

Potrivit Centrului pentru Controlul si Prevenirea Bolilor (CDC), infectiile cauzate de bacteriile Vibrio cauzeaza in Statele Unite aproximativ 80.000 de boli si 100 de decese in fiecare an. Aceste boli sunt în mare parte din consumul de fructe de mare crude sau expunerea unei rani la apa de mare, în special în lunile mai calde.

În plus față de păstrarea tatuajului proaspăt departe de apa de mare sau piscină, experții recomandă să se asigure că zona nu vine în contact cu sucuri din fructe de mare crude.

Dr. Darrell Rigel, dermatolog cu sediul la New York și profesor de dermatologie la Centrul Medical NYU Langone, a remarcat că riscul nu este numai pentru sănătatea dumneavoastră, ci și pentru cerneala nouă.

Chiar dacă nu este mortală, o infecție în zona tatuată ar putea lăsa cicatrici permanente.

În plus față de celelalte riscuri, ele te pot face mai predispuse la infecții. Spre deosebire de un tatuaj făcut de un profesionist cu mașini de precizie care injectează cerneala până la o distanță uniformă, un artist de tatuaj amator ar putea străpunge multe adâncimi diferite.

 

Ce sunt vergeturile și cum scăpăm de ele

Vergeturile sunt linii vizibile de pe suprafața pielii, cu o nuanță colorată. Vergeturile se întâlnesc în principal în peretele abdominal, dar pot apărea și peste coapse, brațe, fese și sânii.

Uneori, vergeturile pot acoperi suprafețe mari ale corpului. În timp ce sarcina este cauza principală în spatele vergeturilor, alte motive pot fi câștigul brusc sau pierderea în greutate, creșterea rapidă, factorii de ereditate, stresul și schimbările în condițiile fizice.

Pielea este formată din trei straturi principale: Epidermă (stratul exterior), Dermiă (stratul intermediar) și Subcutanat sau Hipodermic (cel mai adânc strat). Se formează traseele în dermă sau în stratul mediu al pielii atunci când țesutul conjunctiv este “întins” dincolo de puterea flexibilității sale datorită dilatării sau contracției rapide a pielii.

Pe măsură ce pielea este întinsă, colagenul este slăbit și ciclul său normal de producție este întrerupt și deteriorat. Acest lucru are drept rezultat cicatrici fine sub stratul superior al pielii. Inițial semnele arată roz sau roșu, dar în timp apare o linie subțire, argintie pe suprafața pielii și se naște o marcă de întindere.

Pe piele se afișează semne de întindere atunci când cineva crește rapid sau scade în greutate.

Vergeturile vă pot face să vă simțiți inconfortabil în privința aspectului. Din fericire, există câteva modalități naturale de a reduce aspectul vergeturilor.

1. Uleiul de ricin

Uleiul de ricin, utilizat în tratamentul mai multor probleme de piele, cum ar fi ridurile, petele de vârstă, cearcănele, liniile fine și cosurile, pot fi, de asemenea, folosite pentru a scăpa de vergeturi.

2. Aloe Vera

Aloe vera este eficientă în tratamentul multor probleme ale pielii. Proprietățile sale de vindecare și calmare pot fi folosite pentru a scăpa de vergeturi. Există câteva moduri de a le aplica.

3. Ouă

Ouăle sunt o sursă bogată de proteine. Pentru vergeturi, utilizați numai albușurile de ou, care conțin aminoacizi și proteine.

4. Sucul de lămâie

O altă modalitate simplă de a diminua vergeturile este folosirea sucului de lamaie. Sucul de lămâie este natural acid, care ajută la vindecarea și reducerea vergeturilor, acneei și a altor cicatrici.

5. Suc de cartofi

Sucul de cartofi conține vitamine și minerale care favorizează creșterea și restaurarea celulelor pielii.

Cum să învingeți dependența de zahăr

Dependența de zahăr este cel mai prost dușman pentru oricine! O cantitate moderată de zahăr rafinat poate fi o parte acceptabilă a unei alimentații sănătoase. Dar când consumați prea mult zahăr, acesta poate afecta negativ fiecare parte a corpului – de la cap până în picioare. De fapt, consumul excesiv de zahăr este legat de multe boli, inclusiv obezitatea, diabetul, gingivita, depresia, afecțiunile cardiace și leziunile hepatice.

Zahărul rafinat, precum și alimentele și băuturile zaharoase tind să conțină calorii goale și nu au substanțe nutritive importante. Astăzi, mulți oameni se simt neputincioși față de pofta de zahăr, ceea ce înseamnă că ei sunt pur și simplu dependenți de zahăr. De fapt, în timp ce femeile sunt sfătuite să-și limiteze aportul de zahăr la 6 lingurițe și bărbații sunt sfătuiți să-l limiteze la 9 lingurițe pe zi, un om mediu mănâncă zilnic aproximativ 20 de lingurițe de zahăr.

Dacă sunteți dependenți de zahăr, este timpul să bateți dependența și să vă îmbunătățiți starea de sănătate. S-ar putea sa credeti ca acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut, dar o puteți face cu ajutorul unui plan care se concentrează pe realizarea stilului de viață.

1. Îndepărtați îndulcitorii artificiali

Evitarea zaharurilor procesate nu este singura soluție necesară pentru a bate dependența de zahăr. Împreună cu zaharurile prelucrate, trebuie să încercați să evitați îndulcitorii artificiali. Îndulcitorii artificiali nu reduc pofta de zahăr și pot contribui de fapt la creșterea în greutate. În efortul tău de a adăuga o mică dulceață vieții. veți termina să luați mai multe calorii.

2. Păstrați gustări sănătoase la îndemână

O modalitate foarte bună de a opri pofta de zahăr este menținerea gustărilor sănătoase la îndemână. În acest fel, puteți mânca ceva sănătos atunci când aveți o poftă, în loc de înghețată preferată sau gogoși. De asemenea, există șanse mari ca poftele de zahăr să vă ducă să mâncați alimente prelucrate nesănătoase. Păstrați frigiderul aprovizionat cu fructe întregi și legume sănătoase cum ar fi castraveții sau morcovii. O pungă de popcorn sănătoasă în cămară este o altă opțiune bună.

3.Hidratați-vă

Setea este adesea confundată cu pofte, foame sau alimente. Deci, când simțiți o urgență bruscă pentru o anumită mâncare, încercați să beți un pahar mare de apă și să așteptați câteva minute. Apa potabilă este o modalitate excelentă de a păcăli creierul pentru a vă gândi că ați mâncat.

4. Scorţişoară

Scorțișoara este un alt remediu excelent pentru a vă ajuta să vă controlați pofta de zahăr. De asemenea, ajută la reglarea nivelului de glucoză din sânge.

5. Somn adecvat

Deprivarea somnului vă poate crește dorința de alimente nesănătoase, cu conținut ridicat de calorii, care sunt de obicei încărcate cu zahăr. De fapt, dorința de alimente nesănătoase este direct legată de gravitatea percepută a privării de somn. Cu cat esti mai lipsit de somn, cu atat vei dori mai mult junk food.

 

 

De ce să-ți cauți un partener pe un site de matrimoniale femei

Mândria este considerată una dintre cele șapte păcate mortale, și nu e de mirare. Ea ucide multe relații atunci când oamenii renunță, iar unele relații nu au niciodată șansa să înceapă atunci când oamenii țin strâns de ei.

Oamenii care, evident, au nevoie de ajutor pentru a-și găsi jumătatea, consideră că este umilitor să caute ajutorul prietenilor și rudelor sau al serviciilor de matrimoniale femei. Ei așteaptă și așteaptă, până când trebuie să recunoască înfrângerea și să ceară ajutor oricum și să piardă atât de mult timp în proces. Unii stau cu mândria lor până la sfârșit și se mulțumesc cu relații mai puțin satisfăcătoare.

Site-urile de matrimoniale femei, indiferent dacă acestea provin din eforturile prietenilor și rudelor sau serviciilor personalizate, vă pot ajuta oferindu-vă șansa de a cunoaște persoane noi cu aceleași interese ca ale dvs. În special, serviciile de tip matchmaking pot fi utilizate în alte scopuri decât găsirea unui soț sau a unei soții, dar și a prietenilor sau a partenerilor sexuali.

Oricare ar fi scopul, indiferent de relația pe care o căutați, înțelepciunea vă poate ajuta. Serviciile de matrimoniale femei, de obicei, vă oferă potențiali parteneri care se potrivesc căutărilor dvs. Astfel, există un avantaj în efortul dvs. de căutare al partenerului, deoarece aveți ajutor specializat.

Dating-ul pe site-urile de matrimoniale femei online poate fi descurajator uneori. Toți știm asta. Dar dacă ambii pot ține pasul unul cu celălalt și pot aprecia toate diferențele și asemănările dintre ele, se va dovedi a fi distractivă și merită efortul.

De ce femeile japoneze sunt slabe și arată tinere

Japonia este o țară frumoasă. Munții verzi, marea albastră, cultura vibrantă și gastronomia ei, totul se adaugă frumuseții sale. Dacă ați călătorit în Japonia sau ați întâlnit oameni japonezi, un lucru ți-ar fi trecut prin minte: “De ce femeile japoneze sunt atât de slabe și arată atât de tinere?”

Este bucătăria și stilul de viață al japonezelor care le mențin sănătoase și tinere. De exemplu, mâncarea japoneză se bazează pe principiul sănătății și longevității. De fapt, Japonia găzduiește cea mai mare proporție din lume care trăiește mai mult de 100 de ani.

În Japonia, alimentele nu sunt doar consumate pentru gust. Japonezii cred în extragerea beneficiilor pentru sănătate din alimentația lor.

Iată primele 10 motive pentru care femeile japoneze rămân slabe și tinere.

1. Beau ceai verde

Japonezi iubesc să bea ceai verde. Matcha (ceai verde pulbere) este fabricat din frunze de cea mai înaltă calitate, care sunt uscate și măcinate într-o pulbere fină. Această pulbere este apoi amestecată cu apă fierbinte. Această formă de ceai verde este folosită în ceremonia de ceai, care este o activitate culturală japoneză care implică pregătirea ceremonială și prezentarea meciului.

Ceaiul verde nu este doar delicios, ci și foarte benefic. Este unul dintre cele mai sănătoase ceaiuri din lume, bogat în antioxidanți care ajută la lupta împotriva radicalilor liberi și întârzie procesul de îmbătrânire. Ajută chiar la scăderea în greutate.

Consumul de ceai verde, de asemenea, reduce riscul de boli de inima si cancer.

Potrivit unui studiu publicat în JAMA din 2006, adulții din Japonia care au consumat cantități mai mari de ceai verde au avut un risc mai mic de deces din cauza tuturor cauzelor și datorită bolilor cardiovasculare. Studiul afirmă, de asemenea, că cetățenii japonezi care au băut 5 cești de ceai verde pe zi au avut rate de mortalitate mai mici cu 26%.

2. Consumă alimente fermentate

Japonezii consumă adesea alimente fermentate cum ar fi kefirul, kombucha, varzăcul, miso, tempeh și kimchi. Alimentele fermentate sunt cele care au trecut printr-un proces de fermentație lacto. În acest proces, bacteriile naturale se hrănesc cu zahăr și amidon din alimente și creează acid lactic. Fermentația păstrează nutrienții naturali din alimente și creează enzime benefice, vitaminele B, acizii grași omega-3 și diferitele tulpini de probiotice.

Deoarece fermentația promovează bacterii intestinale prietenoase și distruge alimentele într-o formă mai digerabilă, aceasta ajută digestia, care la rândul ei ajută și la scăderea în greutate. În plus, ajută la eliminarea toxinelor dăunătoare și a metalelor grele din țesutul celular.

Un studiu publicat în revista Journal of Anthropology Fiziologic din 2014 arată că există o legătură între produsele lactate fermentate și creșterea microbilor intestinali beneficii. De asemenea, studiul a remarcat importanța constatărilor că alimentele și ierburile fermentate fără lactate pot avea o influență pozitivă asupra microbiotei intestinale, deoarece poate exista o influență asupra comunicării intestinale pe termen lung.

3. Popularitatea fructelor de mare

Spre deosebire de americani, japonezilor le place să mănânce fructe de mare, mai degrabă decât carne roșie, care este asociată cu multe probleme de sănătate, cum ar fi obezitatea, colesterolul ridicat și bolile inflamatorii. Orezul sau fidea, însoțite de diferite tipuri de fructe de mare, sunt mese comune în Japonia. Pe măsură ce Japonia este înconjurată de mare, peștele și crustaceele precum tonul, somonul, macrou și creveții sunt extrem de populare în bucătăria japoneză.

Peștele este bun pentru dvs. datorită proteinei sale de înaltă calitate, a diferitelor substanțe nutritive esențiale și acizilor grași omega-3, care sunt excelenți pentru creier, inimă și organe. Omega-3 acizi grași, în special, sunt de ajutor în reducerea grăsimilor corporale, în special a grăsimilor abdominale. Plus, fructele de mare, de asemenea, reduce inflamația în organism și beneficiază de sistemul nervos. Omega-3 acizi grași, de asemenea, promovează pielea netedă. Aceste grăsimi sănătoase ajută la prevenirea multor tulburări ale pielii, cum ar fi dermatita atopică, psoriazis, acne vulgaris, cancer de piele non-melanom și melanom. De aceea, ei servesc pește în multe moduri diferite, cum ar fi cele crude, prajite, la grătar, prăjite, coapte sau aburite.

4. Mananca portii mai mici

Servirea porțiunilor mici face parte din cultura Japoniei. Dimensiunile porțiilor mai mici vă pot face să mâncați mai puțin, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate. Porțiile arată, de asemenea, mai mari pe farfurii mai mici, care contribuie la o mai mică alimentație. Aceasta, la rândul său, împiedică supraîncălzirea neintenționată și consumul ridicat de calorii. Când vine vorba de gestionarea greutății, porțiile mai mici sunt probabil mai importante decât tipul de mâncare pe care îl consumați.

Unele dintre fundamentele de bază ale prezentării japoneze de mâncare la domiciliu includ:

– Nu umpleți complet farfuriile.
– Nu serviți o mare parte a vreunui element.
– Fresh este cel mai bun.
– Alimentele ar trebui să fie garnisite și fiecare articol din meniu trebuie aranjat corespunzător pentru a-și arăta frumusețea naturală.

5. Plimbarea este un ritual

În Japonia, atât bărbații cât și femeile merg foarte mult. Plimbarea este o formă bună de exerciții pentru a rămâne în formă. Mersul pe jos nu numai că ajută la scăderea în greutate, ci și îmbunătățește sănătatea cardiovasculară, stimulează energia și starea de spirit și ajută la ameliorarea stresului.

Populația Japoniei este puternic concentrată în orașe, iar mulți oameni călătoresc cu trenul și cu metroul. Asta înseamnă că au nevoie să meargă sau să se plimbe cu bicicleta către gară și înapoi. Chiar și copiii merg într-o bună parte din școală, în loc să fie părăsiți de părinți. În afară de mersul pe jos, utilizarea bicicletelor este, de asemenea, populară. Mulți oameni călătoresc cu bicicletele peste tot, ceea ce reprezintă o altă formă bună de exercițiu.

6. Mâncarea pe fugă este un mare NU

Mesele în Japonia sunt perioade sacre de energizare a corpului dumneavoastră, prin urmare, nu există mâncare pe fugă. De aceea, rareori veți vedea că cineva mănâncă pe stradă sau în timp ce călătoresc într-un transport public. În Japonia, nu mai faceți altceva în timp ce mâncați. Nu TV, nu muncă. Curățenia și prezentarea alimentelor constituie, de asemenea, o parte esențială a consumului alimentar japonez.

Ei mănâncă, de asemenea, mai lent, oferind timp stomacului pentru a procesa alimente și semnalează creierului că este plin.
O alimentație mai slabă înseamnă că stomacul tău are timp să-ți spună “suficient”, în comparație cu consumul rapid de alcool al americanilor, unde este deja prea târziu până când stomacul tău semnalează creierului că este plin, ducând la supraalimentare.