chips

5 alimente pe care nu vrei sa le consumi daca vrei sa sabesti

Pierderea in greutate nu este usoara, dar cresterea gradului de constientizare a impactului asupra sanatatii excesului de greutate corporala determina mai multi oameni sa faca efortul de a pierde kilogramele in plus.

Persoanele supraponderale sau obeze sunt mai predispuse sa dezvolte probleme de sanatate, cum ar fi boli de inima, accidente vasculare cerebrale, diabet, sindrom metabolic, depresie si cancer. Din fericire, scaderea in greutate poate reduce riscul de a dezvolta unele dintre aceste probleme.

Exercitiile fizice regulate si o dieta sanatoasa ajuta la pierderea in greutate. Cu toate acestea, oamenii fac adesea greseli in planificarea dietei.

La fel cum exista anumite alimente care va ajuta sa pierdeti in greutate, exista anumite alimente care au efectul opus.

Cand consumati aceste alimente mai des decat ar trebui, veti sfarsi prin a va ingrasa!

1. Cereale cu zahar

Modul in care consumati in mod regulat un mic dejun sanatos va poate ajuta in eforturile dvs. de scadere in greutate, reducandu-va foamea mai tarziu in cursul zilei. Cand treceti peste micul dejun, sunteti tentati sa ajungeti la gustari nesanatoase. Cu toate acestea, daca va incepeti ziua cu un castron de cereale zaharoase, nu va ajuta. Aceste cereale sunt incarcate cu zahar pe care organismul il transforma in grasime.

2. Chipsuri de cartofi si cartofi prajiti

Chipsurile de cartofi si cartofii prajiti sunt markeri pentru dietele alimentare nesanatoase si daca va place sa le consumati, puteti uita de pierderea in greutate.

Aceste forme prajite de cartofi sunt bogate in calorii si grasimi, facandu-le cea mai grea alegere pentru dieta. In plus, cartofii prajiti determina o crestere rapida a nivelului de zahar din sange si de insulina, determinand un impact negativ asupra apetitului si a greutatii.

In plus, atunci cand alimente bogate in carbohidrati precum cartofii sunt prajite la temperaturi ridicate, ele produc acrilamida. Aceasta substanta este un factor de risc cunoscut pentru cancer.

Un studiu realizat de Harvard din 2011, privind 120.000 de participanti sanatosi, non-obezi, a constatat ca, atunci cand vine vorba de cresterea in greutate nesanatoasa, chipsurile de cartofi, precum si cartofii obisnuiti sunt cei mai mari vinovati.

Daca va plac cartofii, cartofii fierti sunt foarte buni si o optiune sanatoasa de incercat.

Alte alimente prajite cum ar fi inelele de ceapa, puiul prajit si chiflele de paine sunt, de asemenea, nesanatoase si lucreaza impotriva efortului dvs. de a pierde in greutate.

3. Sucuri dietetice

Daca credeti ca trecerea de la sucuri acidulate la sucuri dietetice va ajuta sa scapati de greutatea in plus, trebuie sa va ganditi din nou. Indulcitorii artificiali va pot stimula apetitul, ceea ce va va face sa mancati mai multe alimente nesanatoase.

Desi contraintuitiv, precum zaharul, substituentii de zahar, cum ar fi aspartamul, sucraloza si zaharina, cresc riscul cresterii in greutate excesiva, sindromului metabolic, diabetului de tip 2 si bolilor cardiovasculare, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea Purdue.

Pentru a va stinge setea, nimic nu este mai bun decat apa simpla sau apa cu lamaie.

4. Dressingul pentru salate

Salatele fac parte din dieta pentru aproape toata lumea. Legumele si fructele sunt foarte sanatoase, fiind incarcate cu substante nutritive, antioxidanti, fibre solubile, calorii scazute si diverse alte substante nutritive care sunt benefice pentru sanatate si scadere in greutate.

Dar acest aliment sanatos se dovedeste a fi unul dintre cele mai rele pentru scaderea in greutate atunci cand utilizati dressinguri de salate pentru a imbunatati gustul.

Dressingurile pentru salata sunt adesea incarcate cu o multime de grasimi si calorii, datorita ingredientelor cum ar fi maioneza cu continut ridicat de grasimi, ulei de soia si sirop de porumb cu fructoza ridicata.

Pentru a imbunatati gustul salatei, puneti putin ulei de masline extra virgin sau otet. De asemenea, puteti utiliza ierburi pentru a transforma o salata intr-o masa excelenta.

5. Popcorn

Popcornul este o gustare gustoasa si sanatoasa. Carbohidratii sai complexi va dau energie si rezistenta, iar continutul sau ridicat de fibre ofera satietate. In plus, are un continut bogat de antioxidanti.

Dar, popcornul comercial cu ulei, este incarcat cu calorii, grasimi si sodiu.

Bucurati-va de floricele popcorn facute in casa si aromate cu o varietate de plante medicinale.

Leave a Reply