oferta limitata

Cum sa folosesti oferta limitata pentru afacerea ta

Campaniile de vanzari reprezinta o modalitate excelenta de a da un impuls pentru mai multe vanzari intr-un timp scurt. O campanie de vanzari este o strategie de vanzari planificata care utilizeaza unul sau mai multe canale pentru a ajunge la potentialii clienti si a-i converti in clienti. Cele mai multe campanii de vanzari se desfasoara numai pentru o perioada limitata de timp, ceea ce face parte din recursul lor – punand o oferta limitata de timp pe campanie, atat agentii de vanzari, cat si cei care sunt in perspectiva sunt motivati sa actioneze rapid.

Știti ca titlul ofertei dvs. este important, dar daca oferta dvs. in sine nu este atractiva, foarte putini clienti vor face o achizitie. Iata cum puteti realiza o oferta limitata care va face aproape imposibil pentru clientii dvs. sa se razgandeasca.

Știti care sunt cele doua parti cele mai importante ale oricaror articole de marketing sau publicitate?

Primul este usor – titlul. A doua parte cea mai importanta a marketingului si a publicitatii este oferta.

Daca doriti sa obtineti vanzari, trebuie sa faceti o oferta pe care oamenii nu o pot refuza. Deoarece chiar si cel mai puternic apel la actiune nu va functiona decat daca oferta dvs. este practic irezistibila.

Multe companii de succes folosesc urgenta ca un factor cunoscut pentru a-i ajuta sa castige vanzari. Urgenta este o forma de persuasiune care functioneaza foarte bine atunci cand este combinata cu oferte promotionale. Creeaza o anxietate in cadrul cumparatorului, ceea ce il face sa simta ca ar putea pierde un beneficiu daca nu actioneaza imediat.

Din acest motiv, ofertele cum ar fi “oferta limitata” atasate acestora au tendinta de a functiona mai bine decat ofertele, fara un timp sau un factor de urgenta atasat la acestea. Ofertele de urgenta sunt, in general, preocupate sau concentrate pe timp, dar sunt adesea combinate cu deficitul (doar cateva ramase) si disponibilitatea (sansa, oportunitate).

Deci, cum adaugi urgenta promotiilor dvs. de vanzari? Iata cateva cuvinte si metode comune utilizate pentru a exprima urgenta.

Cuvinte obisnuite folosite pentru a exprima urgenta

TIMP LIMITAT
NUMAI
ASTAZI
GRABA
ACTIONEAZA ACUM
TE GRABESTI
ULTIMA SANSA
TERMEN LIMITA
FINAL
DOAR O ZI
NICIODATA
NU INTARZIA
ACUM ORI NICIODATA
NU PIERDETI
OFERTA EXPIRA
ODATA IN VIATA
PROBABILITATE BONUS
PRETURILE ULTERIOARE

Deci, aici am enumerat cateva metode de a crea oferta limitata. Nu exagerati, dar luati in considerare utilizarea acestora in timpul uneia dintre urmatoarele promotii. Comparati diferenta dintre promovarea dvs. standard si cea care utilizeaza urgenta. Cred ca veti fi multumiti de rezultate.

Leave a Reply