japoneze

De ce femeile japoneze sunt slabe și arată tinere

Japonia este o țară frumoasă. Munții verzi, marea albastră, cultura vibrantă și gastronomia ei, totul se adaugă frumuseții sale. Dacă ați călătorit în Japonia sau ați întâlnit oameni japonezi, un lucru ți-ar fi trecut prin minte: “De ce femeile japoneze sunt atât de slabe și arată atât de tinere?”

Este bucătăria și stilul de viață al japonezelor care le mențin sănătoase și tinere. De exemplu, mâncarea japoneză se bazează pe principiul sănătății și longevității. De fapt, Japonia găzduiește cea mai mare proporție din lume care trăiește mai mult de 100 de ani.

În Japonia, alimentele nu sunt doar consumate pentru gust. Japonezii cred în extragerea beneficiilor pentru sănătate din alimentația lor.

Iată primele 10 motive pentru care femeile japoneze rămân slabe și tinere.

1. Beau ceai verde

Japonezi iubesc să bea ceai verde. Matcha (ceai verde pulbere) este fabricat din frunze de cea mai înaltă calitate, care sunt uscate și măcinate într-o pulbere fină. Această pulbere este apoi amestecată cu apă fierbinte. Această formă de ceai verde este folosită în ceremonia de ceai, care este o activitate culturală japoneză care implică pregătirea ceremonială și prezentarea meciului.

Ceaiul verde nu este doar delicios, ci și foarte benefic. Este unul dintre cele mai sănătoase ceaiuri din lume, bogat în antioxidanți care ajută la lupta împotriva radicalilor liberi și întârzie procesul de îmbătrânire. Ajută chiar la scăderea în greutate.

Consumul de ceai verde, de asemenea, reduce riscul de boli de inima si cancer.

Potrivit unui studiu publicat în JAMA din 2006, adulții din Japonia care au consumat cantități mai mari de ceai verde au avut un risc mai mic de deces din cauza tuturor cauzelor și datorită bolilor cardiovasculare. Studiul afirmă, de asemenea, că cetățenii japonezi care au băut 5 cești de ceai verde pe zi au avut rate de mortalitate mai mici cu 26%.

2. Consumă alimente fermentate

Japonezii consumă adesea alimente fermentate cum ar fi kefirul, kombucha, varzăcul, miso, tempeh și kimchi. Alimentele fermentate sunt cele care au trecut printr-un proces de fermentație lacto. În acest proces, bacteriile naturale se hrănesc cu zahăr și amidon din alimente și creează acid lactic. Fermentația păstrează nutrienții naturali din alimente și creează enzime benefice, vitaminele B, acizii grași omega-3 și diferitele tulpini de probiotice.

Deoarece fermentația promovează bacterii intestinale prietenoase și distruge alimentele într-o formă mai digerabilă, aceasta ajută digestia, care la rândul ei ajută și la scăderea în greutate. În plus, ajută la eliminarea toxinelor dăunătoare și a metalelor grele din țesutul celular.

Un studiu publicat în revista Journal of Anthropology Fiziologic din 2014 arată că există o legătură între produsele lactate fermentate și creșterea microbilor intestinali beneficii. De asemenea, studiul a remarcat importanța constatărilor că alimentele și ierburile fermentate fără lactate pot avea o influență pozitivă asupra microbiotei intestinale, deoarece poate exista o influență asupra comunicării intestinale pe termen lung.

3. Popularitatea fructelor de mare

Spre deosebire de americani, japonezilor le place să mănânce fructe de mare, mai degrabă decât carne roșie, care este asociată cu multe probleme de sănătate, cum ar fi obezitatea, colesterolul ridicat și bolile inflamatorii. Orezul sau fidea, însoțite de diferite tipuri de fructe de mare, sunt mese comune în Japonia. Pe măsură ce Japonia este înconjurată de mare, peștele și crustaceele precum tonul, somonul, macrou și creveții sunt extrem de populare în bucătăria japoneză.

Peștele este bun pentru dvs. datorită proteinei sale de înaltă calitate, a diferitelor substanțe nutritive esențiale și acizilor grași omega-3, care sunt excelenți pentru creier, inimă și organe. Omega-3 acizi grași, în special, sunt de ajutor în reducerea grăsimilor corporale, în special a grăsimilor abdominale. Plus, fructele de mare, de asemenea, reduce inflamația în organism și beneficiază de sistemul nervos. Omega-3 acizi grași, de asemenea, promovează pielea netedă. Aceste grăsimi sănătoase ajută la prevenirea multor tulburări ale pielii, cum ar fi dermatita atopică, psoriazis, acne vulgaris, cancer de piele non-melanom și melanom. De aceea, ei servesc pește în multe moduri diferite, cum ar fi cele crude, prajite, la grătar, prăjite, coapte sau aburite.

4. Mananca portii mai mici

Servirea porțiunilor mici face parte din cultura Japoniei. Dimensiunile porțiilor mai mici vă pot face să mâncați mai puțin, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate. Porțiile arată, de asemenea, mai mari pe farfurii mai mici, care contribuie la o mai mică alimentație. Aceasta, la rândul său, împiedică supraîncălzirea neintenționată și consumul ridicat de calorii. Când vine vorba de gestionarea greutății, porțiile mai mici sunt probabil mai importante decât tipul de mâncare pe care îl consumați.

Unele dintre fundamentele de bază ale prezentării japoneze de mâncare la domiciliu includ:

– Nu umpleți complet farfuriile.
– Nu serviți o mare parte a vreunui element.
– Fresh este cel mai bun.
– Alimentele ar trebui să fie garnisite și fiecare articol din meniu trebuie aranjat corespunzător pentru a-și arăta frumusețea naturală.

5. Plimbarea este un ritual

În Japonia, atât bărbații cât și femeile merg foarte mult. Plimbarea este o formă bună de exerciții pentru a rămâne în formă. Mersul pe jos nu numai că ajută la scăderea în greutate, ci și îmbunătățește sănătatea cardiovasculară, stimulează energia și starea de spirit și ajută la ameliorarea stresului.

Populația Japoniei este puternic concentrată în orașe, iar mulți oameni călătoresc cu trenul și cu metroul. Asta înseamnă că au nevoie să meargă sau să se plimbe cu bicicleta către gară și înapoi. Chiar și copiii merg într-o bună parte din școală, în loc să fie părăsiți de părinți. În afară de mersul pe jos, utilizarea bicicletelor este, de asemenea, populară. Mulți oameni călătoresc cu bicicletele peste tot, ceea ce reprezintă o altă formă bună de exercițiu.

6. Mâncarea pe fugă este un mare NU

Mesele în Japonia sunt perioade sacre de energizare a corpului dumneavoastră, prin urmare, nu există mâncare pe fugă. De aceea, rareori veți vedea că cineva mănâncă pe stradă sau în timp ce călătoresc într-un transport public. În Japonia, nu mai faceți altceva în timp ce mâncați. Nu TV, nu muncă. Curățenia și prezentarea alimentelor constituie, de asemenea, o parte esențială a consumului alimentar japonez.

Ei mănâncă, de asemenea, mai lent, oferind timp stomacului pentru a procesa alimente și semnalează creierului că este plin.
O alimentație mai slabă înseamnă că stomacul tău are timp să-ți spună “suficient”, în comparație cu consumul rapid de alcool al americanilor, unde este deja prea târziu până când stomacul tău semnalează creierului că este plin, ducând la supraalimentare.

Leave a Reply